返回列表 回復 發帖
最主要當然是外貌。
個樣真係好有問題,至於出咩問題,真係答唔出,仲知唔合我眼緣囉~~
over acting
不夠吸引
做来做去都是骂人的角色
好看。。。。。。。。。。。。。。。。
最主要係佢個樣os.tvboxnow.com# g0 h) s/ E' D( @, ]
同埋佢做咩戲喊笑激動都係果個表情
% w; y  n" ?, a0 d! l  F7 t" P5 Xtvb now,tvbnow,bttvb無進步
如果是配角倒可以,但擔大旗就...
佢靚就唔靚不過我唔想見到佢上電視囉~
her appearance is not my cup of tea
佢個樣好黑我猙
做戏好假咯!
覺得她做來做去得一個樣, 就是超跨張!!!!
对她,就我个人来说,没有说喜欢,也没到讨厌的地步。。
i like her very much
返回列表