返回列表 回復 發帖
幾好呀公仔箱論壇. ^. ]0 |) P/ j! `! P4 t, @% d
睇左幾集, 整體上感覺都唔錯
佢都唔細喇, OK啦
just so funny!up
yes, not bad.  He is funny
整體都唔錯,不過造型狂野左少少
8 x5 y+ T- v8 rTVBNOW 含有熱門話題,最新最快電視,軟體,遊戲,電影,動漫及日常生活及興趣交流等資訊。好的好的!
I like his act in this role, may be a bit comic, but it's funny
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
係突破!!!!!!!!!!
1# joechan87812
Agree !
is ok la
ok la !
感覺上人物個性同差5多ga????
9 x! u* [  C4 S0 bTVBNOW 含有熱門話題,最新最快電視,軟體,遊戲,電影,動漫及日常生活及興趣交流等資訊。carmeua 發表於 2011-5-31 12:26 AM
$ D: \+ B! M  q& D7 l3 ktvb now,tvbnow,bttvb
* x, N' B/ N  X' V: o4 gtvb now,tvbnow,bttvb係吔, 真係差唔多,
9 J( {7 v: w- |$ [3 s1 \9 g3 Ntvb now,tvbnow,bttvb不過以目前鄭嘉穎的年紀, 扮唔到成熟穩重, 又扮唔到斯文, 似乎火爆古怪都係新出路....
我覺得佢做得好好啊~~~~~~
ok la
返回列表