返回列表 回復 發帖
洪武三十二的感情戏好生硬啊,希望其它两部好一点
佘詩曼 佘詩曼 佘詩曼 gogogo...
all are rubbish 1!!!!!!!!
all are rubbish 1!!!!!!!!
點解阿Sir係阿Sir  funny and beautiful girls.
更係花家姐,有d攪笑,洪武好悶
洪武三十二~
香港人的品位好差,阿SIR都話好睇。
洪武 support......
ok loh ~~~~~os.tvboxnow.com" v: |5 b2 O6 K! P0 c. L
not bat >....<
洪武三十二打破左好多無線既norm, 角色又討好
啊sir啦。 回忆起校园生活
yes sir sry sir: F8 k' w7 J: i! p5 d$ h8 p
the ending of fafa was bad...TVBNOW 含有熱門話題,最新最快電視,軟體,遊戲,電影,動漫及日常生活及興趣交流等資訊。& D' h, }+ h  ?& |" r3 U
the whole thing of the other was bad
個人比較鍾意點解啊SIR係啊SIR~
返回列表