返回列表 回復 發帖
我覺得唔好睇!!!!
無線大部份戲都係前言不對後語,心淡~
個故事唔太得囉,希望下次有個好d既
本帖最後由 kage_zone 於 2011-5-16 05:06 AM 編輯 ; I$ ~( {6 t9 k+ `

6 ^  ]- Q. F4 n( O! L- L4 |1 f係啦, 公主, 傲笑風, 燕王等等既角色講野d用詞語調都唔一樣, 好似有幾個唔同年代既人走錯時空咁...
; R+ t. z" O' T+ z$ i! C  kos.tvboxnow.com不過睇電視又唔需要太認真既 ^^
一般般 不是很好看
真的挺亂的,明明是一部歷史劇,因為加入了謝天華角色的諸多感情戲顯得很累贅,幾乎每一個年輕女角色和敖笑風都有各種關係,無語了。原本以為最後兩集應該會驚心動魄點的,結果還是這樣不慍不火,實在是對不起這樣一段歷史啊。
tvb d劇係咁上下嫁啦
會變奸人,可以!
返回列表