返回列表 回復 發帖
我覺得佢本身都風趣
我麻麻地覺得陳毫拍呢d角色會好
So Cool
GOOD~~~~~~~~~~~~
not really agree.. same style..
罗sir 好搞笑。。
从“得得地”开始,就 hate 陈豪
陈豪太造作啦~!1 g1 K, `  O9 T: X- N, T. j
combo704 發表於 2011-4-24 02:00 AM
+ t: a5 Z) ], [* P5 E/ z
同意,為搞笑而搞笑
假左d, 我覺得
返回列表