返回列表 回復 發帖
陳豪look , not ok..
1# ngochun
可能他演古裝劇太多,先入為主吧,不過還算 O.K.喇........
本帖最後由 ayayu 於 2011-4-28 08:34 AM 編輯
/ j: {2 z0 u- i1 s* n5 W- v9 cos.tvboxnow.comTVBNOW 含有熱門話題,最新最快電視,軟體,遊戲,電影,動漫及日常生活及興趣交流等資訊。0 e- O8 ]) @/ X+ Q+ _: `
我覺得好正, it's fun.
He  looks like a uncle Sir,
agree
~ 無限感激 十分多謝 ~
he is ok...just that the role he is acting not so fashionable ma
我覺得呀Mo勁攪鬼呀
! U( U* P9 _: U( ?  Z; J公仔箱論壇好似KAI KAI地咁=]
喜剧嘛..
一套唔播仲好的劇...
成日都係果套衫....xdd
四個字 " 不知所謂" ~~~~
i think so too
~ 無限感激 十分多謝 ~
I think its okay wor!! Pretty Funny!!!
其實唔係太差姐.....
返回列表