返回列表 回復 發帖

[轉帖]恐怖戲中有鬼?

http://www.youtube.com/watch?v=krdRDfanX6s
% x7 D0 E1 b6 vtvb now,tvbnow,bttvb公仔箱論壇# G; N7 `# E0 N
公仔箱論壇6 X' I1 g5 Y0 I) f
睇到嗎?我自己唔敢睇呀:Q

$ V! J! A$ }. j4 Cos.tvboxnow.com反光.........5 u+ ^- C" t4 U+ G2 j* M/ n- {
sorry,唔識聽日文...
個女主角好熟面口......仲幾靚喎......
畫面反光!睇唔清楚
我覺得唔係靈體囉!反光姐
同意,是反映来的。
真的有也
都睇唔倒係乜??????
睇鬼到咩~~~~~~
女主角ge影遮~~
畫面反光!睇唔清楚
我覺得反光姐[-X
畫面反光!睇唔清楚:-"
thank
返回列表