
元大長 唱得好好,充滿感情聽得投入.
L6 u% _2 x% [" Y7 y
秋官會喺5月開個唱,到時有可能唱呢首唱歌.公仔箱論壇, y. @- \+ U1 V* M4 B# i; d
期待你下個自唱作品!!
~劍全~ 發表於 2017-2-22 08:37 PM
丁蟹係我偶像 !!

| Nave 你好!! 多謝你咁忙都嚟支持!!!
除元大長外,還有其他唱得很好的會員,得閒多D嚟聽歌啦!!! |
| 歡迎光臨 公仔箱論壇 (http://os.tvboxnow.com/) | Powered by Discuz! 7.0.0 |