Board logo

標題: [翻唱] 《黑夜不再來》《let it go》 [打印本頁]

作者: la..lala^0^    時間: 2014-5-19 09:10 AM     標題: 《黑夜不再來》《let it go》

本帖最後由 la..lala^0^ 於 2014-6-14 04:31 AM 編輯
8 T+ a' e5 _: d) _$ [5 f
7 E5 Q2 k( e9 Q7 K6 Q6 X9 y) ~0 `4 h  t公仔箱論壇
9 Q3 C& S3 a9 L  o) Ltvb now,tvbnow,bttvb

作者: kilykilyk    時間: 2014-5-19 08:50 PM

隨便一唱都咁好聽,好勁啦蝦蝦~~~支持~~~~
作者: kitgorgor    時間: 2014-5-23 02:41 AM

蝦蝦衣家唱歌越黎越放,真超likey 你唱歌style, support you here too!!!!!
作者: cfuwai    時間: 2014-5-24 12:07 AM

睇到女仔唱呢首歌好好奇會唱成點,唱得好好聽呀!係有些音咬字問題.
1 f6 G3 c  a: K& c0 K8 ~公仔箱論壇最吸引係聽唱錯歌詞果度,強強的唱下去果度超可愛!




歡迎光臨 公仔箱論壇 (http://os.tvboxnow.com/) Powered by Discuz! 7.0.0