
Example 生生 世世 亦難被替代
一聽 D intro 真係夠晒經典 !
係咪乜嘢武俠電視劇嘅主題曲嚟架?4 T9 V4 K8 q: A% Y/ c; `
不過都唱得幾有 feel 吖!公仔箱論壇' n& [, \& U, u- J
支持 KK 貓 !
blackpig936 發表於 2013-10-30 09:16 PM
唱得不錯...呵呵, 我自己也有錄這首歌啊...去99網找...我是"東平7號"os.tvboxnow.com) S$ U3 q& J& S+ D2 N4 |5 s
dongping7 發表於 2013-11-2 02:00 AM
| 歡迎光臨 公仔箱論壇 (http://os.tvboxnow.com/) | Powered by Discuz! 7.0.0 |