Board logo

標題: 你的男/女朋友试过因为工作而无陪你过生日吗?? [打印本頁]

作者: shining90    時間: 2007-10-19 12:23 PM     標題: 你的男/女朋友试过因为工作而无陪你过生日吗??

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 甘仔超    時間: 2007-10-19 12:57 PM

點會嬲呢,搵個一個.
作者: nightcat8290    時間: 2007-10-20 12:05 AM

我男友咪係囉, 佢日日都好忙, 就連生日都冇同我過;os.tvboxnow.com3 \, e8 H- ^4 P3 W1 O! F
不過講真, 我又冇嬲, 但係會唔開心囉!tvb now,tvbnow,bttvb* v# [8 q- M4 O2 e. y8 F/ |1 D1 D1 }
但係男人, 多數都係事業第一架啦, 所以我都唔會嬲~
作者: shining90    時間: 2007-10-20 08:31 AM

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽




歡迎光臨 公仔箱論壇 (http://os.tvboxnow.com/) Powered by Discuz! 7.0.0